Wörterbücher NL-DE zum Verkauf
De persoon die dit onderwerp heeft geplaatst: Elke Adams (X)
Elke Adams (X)
Elke Adams (X)  Identity Verified
Duitsland
Local time: 04:01
Nederlands naar Duits
+ ...
Oct 11, 2024

Liebe Kolleginnen und Kollegen,
ich gebe meinen Beruf endgültig auf und habe ein Konvolut an Wörterbüchern NL-DE fast zu verschenken. Ich freue mich auf eure Nachrichten, LG Elke, [email protected]
Der dicke VanDale (van Dale Groot Woordenboek), VanDale Handwoordenboek Hedendaags Nederlands, der längst vergriffene "Langendorf", Kluwer Groot Polytechnisch Woordenboek, VanDale, Handwoordenboek Nederlands-Duits

[Bearbe
... See more
Liebe Kolleginnen und Kollegen,
ich gebe meinen Beruf endgültig auf und habe ein Konvolut an Wörterbüchern NL-DE fast zu verschenken. Ich freue mich auf eure Nachrichten, LG Elke, [email protected]
Der dicke VanDale (van Dale Groot Woordenboek), VanDale Handwoordenboek Hedendaags Nederlands, der längst vergriffene "Langendorf", Kluwer Groot Polytechnisch Woordenboek, VanDale, Handwoordenboek Nederlands-Duits

[Bearbeitet am 2024-10-11 17:31 GMT]

[Bearbeitet am 2024-10-11 17:33 GMT]
Collapse

We hebben geen speciale moderator aangesteld voor dit forum.
Wanneer u overtredingen van de sitevoorschriften wilt melden of hulp wilt hebben, neem dan contact op met ProZ.com-medewerkers »

Wörterbücher NL-DE zum Verkauf

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Pastey
Your smart companion app

Pastey is an innovative desktop application that bridges the gap between human expertise and artificial intelligence. With intuitive keyboard shortcuts, Pastey transforms your source text into AI-powered draft translations.

Find out more »