Van Dale activeringsserver niet bereikbaar
Thread poster: Maurice Koopman
Maurice Koopman
Maurice Koopman  Identity Verified
Netherlands
Local time: 17:11
English to Dutch
+ ...
Mar 6, 2014

Beste collega's

Heeft een van jullie ervaring met en evt. een oplossing voor het volgende probleem?

Ik kan mijn VanDale woordenboeken EN/NE 2.1 en DN/ND 2.1 niet meer activeren omdat bij de activering de melding verschijnt dat de activeringsserver niet bereikbaar is. Dit is begonnen nadat ik problemen kreeg op mijn oude computer met Windows 7 en nu ik een nieuwe heb gekocht met Windows 8 blijf ik dezelfde foutmelding krijgen. Ik heb de firewall en de virusscanners ook a
... See more
Beste collega's

Heeft een van jullie ervaring met en evt. een oplossing voor het volgende probleem?

Ik kan mijn VanDale woordenboeken EN/NE 2.1 en DN/ND 2.1 niet meer activeren omdat bij de activering de melding verschijnt dat de activeringsserver niet bereikbaar is. Dit is begonnen nadat ik problemen kreeg op mijn oude computer met Windows 7 en nu ik een nieuwe heb gekocht met Windows 8 blijf ik dezelfde foutmelding krijgen. Ik heb de firewall en de virusscanners ook al uitgeschakeld, maar het helpt niets. Vreemd is dat er bij de installatie geen enkele foutmelding verschijnt.

Vriendelijke groeten,

Maurice
Collapse


 
Matthijs Frankena
Matthijs Frankena  Identity Verified
Netherlands
Local time: 17:11
Member (2008)
English to Dutch
+ ...
Misschien al eerder besproken? Mar 6, 2014

Zie deze discussie:
http://www.proz.com/forum/dutch/144758-van_dale_woordenboeken_en_64_bits_windows_vista.html

Kan je even aangeven of je de verschillende oplossingen die daarin worden besproken al hebt uitgeprobeerd?

Succes ermee.

Matthijs


 
Maurice Koopman
Maurice Koopman  Identity Verified
Netherlands
Local time: 17:11
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Thread wel gelezen Mar 6, 2014

Matthijs Frankena wrote:

Zie deze discussie:
http://www.proz.com/forum/dutch/144758-van_dale_woordenboeken_en_64_bits_windows_vista.html

Kan je even aangeven of je de verschillende oplossingen die daarin worden besproken al hebt uitgeprobeerd?

Succes ermee.

Matthijs


Ik heb die thread wel gelezen, maar de oplossingen daarin zijn voor mijn situatie niet van toepassing omdat de installatie bij mij probleemloos verloopt. Ik krijg geen foutmelding dat de software niet geschikt is voor het besturingssysteem Windows 8. Pas als ik mijn product wil aanmelden op de VanDale server krijg ik de melding dat de activeringsserver niet beschikbaar is.


 
Post removed: This post was hidden by a moderator or staff member for the following reason: poster request


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Van Dale activeringsserver niet bereikbaar






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »