Oplaten van een ballonnetje i.v.m. powwow
Thread poster: Stefan Blommaert
Stefan Blommaert
Stefan Blommaert
Brazil
Local time: 12:21
Member (2012)
English to Dutch
+ ...
Oct 30, 2013

Alvorens ik dat heel erg officieel ga organiseren, zou ik even informeel willen achterhalen of er überhaupt animo zou bestaan voor een powwow.

Als er dus genoeg mensen zijn die dat eventueel zien zitten, zou ik er niets op tegen hebben om de organisatie daarvan op mij te nemen.

Ter informatie: ik zit op dit moment een paar maanden in België, in de buurt van Antwerpen. Bedacht mij net dat ik op de site mijn adres in Brazilië heb staan en dat er dus niemand wist dat h
... See more
Alvorens ik dat heel erg officieel ga organiseren, zou ik even informeel willen achterhalen of er überhaupt animo zou bestaan voor een powwow.

Als er dus genoeg mensen zijn die dat eventueel zien zitten, zou ik er niets op tegen hebben om de organisatie daarvan op mij te nemen.

Ter informatie: ik zit op dit moment een paar maanden in België, in de buurt van Antwerpen. Bedacht mij net dat ik op de site mijn adres in Brazilië heb staan en dat er dus niemand wist dat het om een powwow in BE (of Het Zuiden van NL) zou gaan.

Dus...

[Edited at 2013-10-30 16:05 GMT]
Collapse


 
Hilde Brems
Hilde Brems  Identity Verified
Belgium
Local time: 17:21
French to Dutch
+ ...
yep! Oct 30, 2013

Hier alvast veel belangstelling!!

Groetjes
Hilde


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Oplaten van een ballonnetje i.v.m. powwow






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »